Bu Blogda Ara

Sayfalar

İzleyiciler

9 Mayıs 2010 Pazar

Anlamıyorsunuz

27/03/2009

O sen değilsin.. kimse değil... kimse benim gibi değil.. ve benim yarım kimsede değil...


hep birileri bana aynalar tutuyor ve ben oradan kendime bakıyorum.. hayat bu değil... hayat muhabetten ibaret değil...

kimse kimseyi sevmiyor.. kimse kendini sevmiyor.. ben de...

ve sen her engelde beni baskalarına hediye ettin.. yüregimdeki tüm sevinçleri yok ettin.. herkeste biraz biraz bıraktım

sevgimi ve artık kendimi sevecek bile sevgi kalmadı yüregimde.. şimdi senin yüzünden tüm hayallerimi haketmediğimi düşüyorum.

şimdi hepsi bana daha da uzak.. ve ben ölüme biraz daha yakınım.. kayıplarım ağır... paramparça ve güvensizim herkese..

mutlu olmayı beceremeyen, sevgi yeteneksizi ettin beni... hastayım şimdi, daha kırılganım her zamankinden daha muhtacım sevgiye

ama artık hiç bişeyi tat alarak yaşayamıyorum.. içine girecek kap bulamıyorum.. arkamda bir el yok sırtımı sıvazlayan... her

zamankinden daha yalnızım artık.. kararsızım, güçsüz ve aceleciyim.. fazla vaktim yok...

artık biliyorum kimse yok.. yarım kimsede değil... geldim tükettim bittim gidiyorum... hayaller olmamalıydı.. ne geldiyse

onlar yüzünden geldi basıma... istediğim o kadar fazla sey olmasına ragmen içim kıpır kıpır bunları isterken bagırırken avaz avaz

artık duyar gibi yapan bile yok.

her yeni insan hazinelerimden bir şeyler aldı ve gitti.. her defasında daha ucuzuna hediye edildim... arıyordum bende bir seyler

kendim gibi sandım herkesi.. şimdi ise verecek hiç bişeyim kalmadı hiç hevesim kalmadı...

sadece sarkılar anlatıyor beni, ben anlatmaya kalktığımda agır geliyor sıkılıyorsunuz. ben yasarken yorulmadım siz dinlemeye

üşeniyorsunuz. sırtlamaya korkuyorsunuz hayatımı.. oysa tek bir el bütün filizlerimi yesertebilir.. görmüyorsunuz..

ve bunu bilerek, görerek gercekleri, hakettiğim hiç bişeyi alamayarak soğuyorum yasamaktan... tat alma duyum yok artık..

canım acıyor ve bir kaplumbaga gibi agır geliyor yüküm bana.. agır aksak devam ediyorum hayata.. umuzsuzum..

iyiyken ben, param varken, güzelsem yanımdaydınız.. şimdi hastayım, kafam karmakarışık ve nimetlerim gidiyor elimden usulca..

içimde kıyametler kopuyor.. her seyi düşünüyorum, pişmanlıklar yaşıyorum.. hasretlerim çok daha fazla yakıyor yüreğimi.. ama

siz beni yalnız bırakıyorsunuz... her zaman olduğum gibi güçlü sanıyorsunuz ama artık eskisi gibi değilim...

Hiç yorum yok: